0
Nu aveți nici un produs în coș.

0

0264-402-779 / 0729-086-285

Întrebări Frecvente

Am greșit datele de facturare. Se poate refactura comanda?
În cazul în care comanda este finalizată, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii inițiale și emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar în cadrul aceleiași luni contabile. Pentru a solicita o refacturare, contactează-ne la nr. de telefon 0264-402.799/0729-086.285.

Am introdus voucherul de reducere însă nu se aplică reducerea. Cum procedez pentru a beneficia de reducere?
În cazul în care ai folosit un voucher de reducere, verifică dacă ai introdus parola corectă. Dacă nu știi parola, contactează persoana de la care ai primit cardul cadou și solicită-i informații privind utilizarea acestuia. În cazul în care ai folosit un voucher cadou primit în urma unei promoții, verifică dacă ai respectat condițiile de utilizare din regulament. În cazul în care ai nevoie de informații suplimentare ne poți contacta la numărul 0264-402.799/0729-086.285.

Care este avantajul unei comenzi online?
Plasarea comenzii online prezintă o serie de avantaje:
a) Comenzile pot fi înregistrate la orice oră, fiind preluate în ordinea înregistrării lor;
b) Rezervarea produselor se face automat la înregistrarea comenzii, dacă acestea au statusul "În stoc'';
c) Poți verifica direct din contul tău traseul comenzii de la înregistrarea ei până la livrare.

Nu am primit factura, cum intru în posesia ei?
Factura fiscală este disponibilă în format electronic, în contul tău. Pentru a o vizualiza și printa, autentifică-te în cont, accesează rubrica "Istoric comenzi" din meniu și selectează comanda pentru care dorești factura. Apasă pe “Descarcă” și salvează documentul.

Nu sunt mulțumit de produs. Cum procedez pentru retur?
În cazul în care nu sunteți mulțumiți de un produs comandat, contactați-ne la numărul 0264-402.799/0729-086.285.
Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original.

Cum pot anula sau modifica o comandă activă?
O comandă activă poate fi anulată sau modificată telefonic la numărul: 0264-402.799/0729-086.285.

Am primit coletul incomplet, îmi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?
Dacă ai constatat că îți lipsesc anumite accesorii din colet, îți recomandăm să ne aduci situația la cunoștință la recepționarea coletului prin completarea formularului de pe pagina de Contact. Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.

Am primit produsul deteriorat. Cum procedez?
Dacă ai primit un produs deteriorat și ai acceptat coletul, îți recomandăm să ne aduci situația la cunoștință la recepționarea coletului. Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.